Rewizor GT
(księga handlowa, środki trwałe i WNiP, Kasa, Hombanking)
Profesjonalny system finansowo-księgowy dla małych i średnich firm, prosty w obsłudze
|

Cena licencji: 1499 zł. netto, bez limitu stanowisk
Opis i zrzuty ekranów w pdf
|
Główne funkcjonalności
Aktualizacja do nowych wersji przez pierwsze 3 miesiące gratis, następnie na 12 m-cy w cenie 395 zł netto.
|
Czerwony PLUS dla Rewizora GT i Gratyfikanta GT
(dodatkowe funkcjonalności)
- Pola własne typu słownik umożliwiające podłączenie do kartoteki słownika standardowego lub zdefiniowanie własnego, indywidualnego.
- Pola własne typu polecenie SQL - idealne rozwiązanie w przypadku, gdy funkcjonalność pól własnych typu słownik okaże się niewystarczająca.
- Flagi własne - mechanizm umożliwiający oznaczanie i komentowanie ewidencjonowanych obiektów według własnych kryteriów (flagi mogą odzwierciedlać różne stany i statusy oraz wspierać pracę grupową).
- Zestawienia definiowalne (tylko dla Gratyfikanta GT) - tworzenie dowolnych zestawień kadrowo-płacowych bez znajomości składni języka SQL, a więc w sposóbczytelny i zrozumiały dla użytkownika systemu kadrowo-płacowego.
- Homebanking - zupełnie nowy i rozbudowany moduł umożliwiający wczytywanie i rozliczanie elektronicznych wyciągów bankowych (wymagane jest, aby wyciągi otrzymywaniez banku były zapisane w formacie MT-940).
- Zbiorcze wysyłanie faktur e-mailem umożliwiające zbiorcze (seryjne) wysyłanie dokumentów sprzedaży pocztą elektroniczną na adres e-mailowy kontrahenta (format do wyboru, domyślnie PDF).
|
Rachmistrz GT
(księga przychodów i rozchodów, środki trwałe, WNiP, wyposażenie,
mikroGratyfikant GT podstawowa obsługa płac)
Sprawny system wyposażony w najnowsze rozwiązania interfejsowe, ergonomicznym i przyjazny dla użytkownika
|

Cena licencji: 449 zł. netto, bez limitu stanowisk
|
Główne funkcjonalności
- prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego
- e-Kontrole podatkowe, generowanie JPK: KR, VAT, FA, MAG, WB, export do pliku
- prowadzenie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży w tym ewidencjonowanie transakcji unijnych; możliwość wprowadzania sprzedaży nieudokumentowanej rozliczanej strukturą zakupów;
- prowadzenie ewidencji danych pojazdów wykorzystywanych do celów służbowych, rachunków związanych z eksploatacją pojazdów oraz ewidencji przebiegu pojazdów;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i księgowanie amortyzacji, wydruk planu amortyzacji), a także prowadzenie ewidencji wyposażenia i remanentów
- prowadzenie kartoteki kontrahentów oraz wspólników (indywidualne parametry dotyczące rozliczeń z ZUS, automatyczne księgowanie w koszty lub odliczanie od dochodu składek ZUS i innych funduszy, obliczanie i dokumentowanie odpowiednim raportem zaliczki na podatek dochodowy)
- rozbudowana obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; wystawianie rachunków do umów cywilnoprawnych oraz wypłat (w tym możliwość automatycznego wyliczania na podstawie zdefiniowanych schematów wynagrodzeń)
- naliczanie, wydruk oraz pełna obsługa wysyłki elektronicznej deklaracji skarbowych (wraz z niezbędnymi załącznikami): VAT-7, VAT-7K, VAT-7D,VAT-UE, PIT-11, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40, PIT-4R, PIT-28, PIT-8AR
- Obsługa korekt deklaracji skarbowych z wysyłką elektroniczną
- wystawianie deklaracji ZUS (DRA, RCA, RZA) export do programu Płatnik ZUS
- integracja z systemem obsługi sprzedaży Subiekt GT oraz możliwość współpracy (przez opcję Komunikacja)
Aktualizacja do nowych wersji przez pierwsze 3 miesiące gratis, następnie na 12 m-cy w cenie 195 zł netto.
|
Subiekt GT
(system handlowy i magazyny)
Profesjonalny system finansowo-księgowy dla małych i średnich firm, prosty w obsłudze
|

Cena licencji: 799 zł. netto, w cenie 3 stanowiska, bez limitu magazynów
Rozszerzenie o następne 3 stanowiska 590 zł. netto
|
Główne funkcjonalności
- Pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych
- Prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami
- Prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe)
- Biała lista podatników VAT, sprawdzanie rachunków bankowych, mechanizm podzielonej płatności
- Pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury
- Obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej
- Obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi
- Rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.)
- Pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych
- Wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów
- Rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych)
- Pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT
- Pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT
- Export i import dokumentów handlowych i magazynowych do EDI (pliki wymiany do automatycznego importu dokumentów do innych systemów)
- Ochrona danych osobowych - RODO (cel przetwarzania, rejestr czynności, monitorowanie przetwarzania danych)
- Wiadomości SMS: skrzynka nadawcza, wysłane, robocze, szablony
- Automatyczna archiwizacja według planów lub e-Archiwizacja, bezpieczna baza danych
- Generowanie plików: JPK_FA , JPK_FA_RR, JPK_MAG, JPK_WB na żądanie Urzędu Skarbowego od 1 lipca 2019 r.
Aktualizacja do nowych wersji przez pierwsze 3 miesiące gratis, następnie na 12 m-cy w cenie 195 zł netto
|
Niebieski PLUS dla InsERT GT
(dodatkowe funkcjonalności dla Subiekt GT)
- Zapis dokumentów handlowych i magazynowych z odłożonym skutkiem magazynowym: odłóż skutek magazynowy, wycofaj skutek magazynowy, wywołaj skutek magazynowy.
- Nowe algorytmy zdejmowania ze stanu FIFO/LIFO z uwzględnieniem daty ważności dostawy.
- Sprzedaż z dowolnych, ręcznie wskazanych dostaw.
- Ewidencja kodów dostaw (obsługa numerów serii/partii oraz w uproszczonym zakresie numerów seryjnych) związana z wydawaniem zdostaw (oraz InsTYNKT wg kodów dostaw).
- Automatyczne dyspozycje w sieci (mechanizm wstępnieblokujący towar na magazynie już w czasie edycji dokumentuwydania).
- Zapis dokumentów MM z "wykonanym skutkiem tylko na magazynie źródłowym".
- Nowe typy dokumentów: zwroty do wydań magazynowych (ZWZ) i zwroty do przyjęć magazynowych (ZPZ), a wraz z nimi nowe moduły Wydania odbiorcy i Przyjęcia dostawcy.
- Rozszerzone pola własne (w tym również funkcje z tym związane istniejące wzielonym i czerwonym PLUSIE).
- Drukowanie z tabel mechanizmem Crystal Reports z definiowalnymi wzorami wydruku.
- Kontrolę rezerwacji towaru – mechanizm ostrzegający o rezerwacji towaru na wcześniejszych zamówieniach.
|
Zielony PLUS dla InsERT GT
(dodatkowe funkcjonalności dla Subiekt GT)
- Dynamiczne wyliczanie masy i objętości dokumentu (dodatkowekolumny oraz możliwość włączenia podsumowania).
- Wyświetlenie podsumowania pozycji (zawartości) dokumentu.
- Definiowalne pola własne dla dokumentów handlowych, magazynowych, zamówień, finansowych, rozrachunków, dekretów i zapisów w ewidencjach VAT (w tym również funkcje z tym związane istniejące w niebieskim i czerwonym PLUSIE).
- Definiowalne flagi własne dla rozrachunków oznaczane nie tylko nazwami,ale i kolorami oraz filtrowanie rozrachunków po fladze, informacjakto i kiedy dokonał ostatniej zmiany flagi (w tym funkcjonalność dostępna w tym zakresie w czerwonym PLUSIE).
- Definiowalne sprawozdania finansowe (sprawozdania własne), możliwość budowania dowolnych struktur sprawozdania, importu pozycji z już istniejących, nazwy tworzonew języku polskim, niemieckim i angielskim.
- Biblioteka dokumentów dla podmiotu - dokumenty statutowe, finansowe, organizacyjne, regulaminy itp.
- Biblioteka dokumentów dla kontrahenta - certyfikaty, zezwolenia, weksle, umowy handlowe, partnerskie itp.
- Biblioteka dokumentów dla towaru - świadectwa, ulotki,certyfikaty, zdjęcia, filmy reklamowe itp.
- Biblioteka dokumentów dla dokumentów handlowych - dodatkowa dokumentacja związana z transakcjami handlowymi głównie wewnątrzwspólnotowymi.
- Dodawanie pliku PDF z plikiem podpisu do biblioteki dokumentów po eksporcie do pliku lub po wysyłce e-mailem za pomocą opcji Wyślij do.
- Funkcja Powiel jako udostępniona dla większości typów dokumentów, pozwalająca na podstawie dokumentu jednego typu utworzyć dokument innego typu (np. na podstawie faktury sprzedaży można utworzyć paragon).
|
Gratyfikat GT
(kadry i płace)
Duże możliwości w zakresie tworzenia, zarządzania i naliczania wynagrodzeń dla pracowników
|

Cena licencji: 1499 zł. netto, do 50 pracowników w kartotece, bez limitu stanowisk
Rozszerzenie o 50 pracowników: 390 zł. netto
Rozszerzenie znoszące limit pracowników: 1490 zł. netto
|
Główne funkcjonalności
- Import pracowników z Płatnika ZUS, dane wdrożeniowe do chorobowego i urlopów
- Definiowane listy płac z podziałem na działy, podsumowanie list płac
- Automatyczna generacja list płac według działów, z możliwością zmian
- Możliwość wprowadzania absencji w ewidecji czasu pracy po wypłacie, uwzględnia korektę w następnym miesiącu wypłaty
- Ewidencje: osobowe, czasu pracy, akordów, prowizji, naliczeń i potrąceń, potrąceń komorniczych, ZFŚS
- Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, świadectwa pracy, zaświadczenia o wynagrodzeniu, itd.
- Definiowane kalendarze pracy
- Export do płatnika ZUS kompletu deklaracji ZUS
- Deklaracje do GUS i PFRON
- Deklaracje PPK - pracownicze plany kapitałowe
- Obsługa umów i rachunków do 26 lat
- Wyliczenie wynagrodzenia na liście płac od kwoty do wypłaty w dowolnej pozycji np. premia uznaniowa
- Deklaracje skarbowe: PIT-11 wysyłka zbiorcza i wydruk seryjny.
- Pełna integracja z Rewizor GT: księgowania list płac, kartoteki pracowników w analityce kont
- Ewidencja wypłaconych zaliczek
- Panel przypomnień o terminach złożenia deklaracji, wystawienia umów, rachunków, wypłat potraceń, itd.
- Elektroniczne wysyłanie dokumentów w prosty sposób: podpis kwalifikowany, ePUAP
- Ochrona danych osobowych - RODO (cel przetwarzania, rejestr czynności, monitorowanie przetwarzania danych)
- Wiadomości SMS: skrzynka nadawcza, wysłane, robocze, szablony
- Automatyczna archiwizacja według planów lub e-Archiwizacja, bezpieczna baza danych
Aktualizacja do nowych wersji przez pierwsze 3 miesiące gratis, następnie na 12 m-cy w cenie 395 zł netto.
|
Gestor GT
(system CRM, wiadomości mail/SMS, Lead, OPP, Lejek sprzedaży)
wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami
|

Cena licencji: 699 zł. netto, w cenie 3 stanowiska
Rozszerzenie o następne 3 stanowiska 450 zł. netto
|
Główne funkcjonalności
- Obsługa klientów (Lead), obsługa szans sprzedaży (OPP), lejek sprzedaży, bezpośrednia współpraca z systemem sprzedaży Subiekt GT
- Scenariusze sprzedaży z określeniem procentowych szans w lejku sprzedaży
- Automatycznie tworzy raporty do rozliczania handlowców (wartość sprzedaży, ilość klientów (Lead), ilość szans sprzedaży (OPP), itd.
- Planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe
- Łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w całym programie
- Kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania
- Wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu
- Dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.)
- Możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników
- Liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT
- możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów)
- Powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości
- Biblioteka dokumentów, wygodny system notatek
- Schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania
- Obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet)
- Strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży
- Możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach
- Praca sieciowa wielu użytkowników programu
- Ochrona danych osobowych - RODO (cel przetwarzania, rejestr czynności, monitorowanie przetwarzania danych)
- Wiadomości SMS: skrzynka nadawcza, wysłane, robocze, szablony
- Automatyczna archiwizacja według planów lub eArchiwizacja, bezpieczna baza danych
Aktualizacja do nowych wersji przez pierwsze 3 miesiące gratis, następnie na 12 m-cy w cenie 195 zł netto
|